Heinz och Kenneth ...
... packar ihop.
Efter turen i buskarna ...
... packade även Anders ihop sina saker.
Heinz redo.
Anders itog sig rollen som
"The Garbage Man".
Lars vinglade till och lyckades
ta sig upp på sadeln ...
... och for iväg som ett jehu.
Nordiska Museét.
Vi trampade vidare till ett ställe
vid Djurgårssbron.
Anders serverar oss andra.
- Den har jag gjort mig förtjänt av!
De ville ha en bild med tornet i bakgrunden ...
... och naturligtvis ställer man ju upp på det.
- Det blev faktiskt en till!
Benke frågade en person i sällskapet
bredvid oss, om hon kunde ta en bild.
- Absolut, sa hon och tog snabbt
som attan, en selfie på sig själv och Benke.
Till slut fick vi henne att ta bilder
på oss alla.
- Det var väldigt snällt av henne.
Kenneth och Heinz ville få med,
ett nytt torn i bilden.
- Undrar vilket var det var, nu igen?
- Det var nog det här tornet, ändå!
Det diskuteras.
Fyra av fem.
- Se där, där är tornet med igen.
Heinz.
Anders.
Heinz igen.
Lite lättare.
Bajens stolthet.
Vi gick längs med Strandvägen
men alla ställena höll på att stänga,
då vi fick syn på denna skönhet.
- Se Kenneths film, strax!
- Här kommer den!
Vi hamnade efter ca. 15.000 steg,
på gamla Victoria i Kungsträdgården.
Kenneth skålar för en trevlig kväll.
Benke tar en kvällsvy.
- Nu vart jag lite konfunderad!
Anders begav sig hemåt och
vi andra avslutade kvällen.
Avslutningsbilder kan man inte få ...
... för många av eller hur?
En magisk bild av den tropiska natten
avslutar årets Sommaröl.
2023 Sommaröl på Djurgården, efter regnet