Då drar vi igång och startar
någon helt annanstans.
Vad gör karln?
Vi fick också lite bilder från grabbarna
som inte kunde vara med, utan istället
åkte till Göreborg, för Bruce Springsteen.
Håkan Kjäll.
Ronny.
Heinz och Benke träffades på Broms
och sedan dök Kenneth upp.
Lars tog en alternativ resväg.
Han tog cykeln till Djurgården
och änderna.
Vilken kväll ...
... och öl hade han, också med sig.
Nu till Anders resväg.
Lite mer traditionell, innan
allt gick åt helvete.
Men som Anders är,
så fixar han lätt en bulle.
Efter ölinköpet på Karlaplan stannade
vi till på ICA för kyckling.
Heinz hade med sig en lustig sak.
En gammal ölplatta att sitta på.
Lars rotar fram mer öl.
Vi satte oss ner på en bänk i
sol/regn droppet.
- Så kom han, äntligen!
Mannen från vidderna.
Skål för alla oss.
Kenneth och Benke ...
... kan man inte få för mycket av.
Lars och Heinz.
Anders och Lars.
- Här har du näven, Anders!
Anders hade tagit med sig en specialare.
Cigarr kallas det visst.
- Man får ju lite feeling, Grabbar!
Sug och dra, hela tiden, puff, puff, på er.
Ser ut som någon scen från en rökig deckare.
Vi kommer in i andra, andningen.
Lars funderar på pensionen.
Kenneth hade med sig en frysväska
med vinburkar som aldrig tog slut.
Lars och Heinz.
- Den tar en stund att röka upp.
Vy med grabbarna i förgrunden.
Kenneth.
Efter en lite utflykt i buskarna,
ville Lars visa upp sig.
- Jaa, vi vet inte heller riktigt,
åt vilket håll han pekar!
Solen på väg ner och det börjar bli dax.
Solens sista strålar.
2023 Sommaröl på Djurgården, efter regnet