Kenneth och Håkan startar årets sommaröl.
Mange och Peter.
Peter drack rosé i eget vinglas.
Håkan och Leif.
Anders pillar lite.
Håkan.
Kenneth och Anders, som äter.
Leif äter också.
Mange fifilurar.
Peter och Kenneth.
Det är inte lätt att sitta så där, så länge.
Anders och Håkan.
Mange lurar lite.
Leif & Lars samt Peter.
Lars och Anders i samtal.
Samtalstrio.
- Okay, sista ölen.
Håkan packar ihop sig.
Håkan och Benke tar farväl.
- Det här löser vi, Håkan!
Kenneth och Leif.
- Trycket blev för mycket!
- Jojo, liten blåsa.
Sunny Kenneth.
Lars och Anders lyssnar.
Det blev jobbigt att sitta.
Lars fick för sig att bada, just när solen försvunnit.
Under tiden underhöll Leif, oss andra.
- Hörru, det där var intressant!