Kvällen var inte slut än, så vi gick vidare.
Kenneth eller Heinz hade hittat en vinbar, 300 meter, från stället vi var på.
Det uppstod lite GPS problem, med att hitta dit.
Under tiden visade Mange upp, hur han använde sin mössa, i olika situationer.
Det slutade med att folk skrek!! - Vi drar till Tudor Arms istället, och så blev det.
Där inne var det fullt, så Benke och Håkan fick stå.
Mange fotar ...
... Håkan och Kenenth.
Mange tar en till.
Efter ett tag blev ett bord ledigt, längst in.
Benke, som äntligen fick sitta ner.
Heinz och Leifan lite suddiga.
Så dök han äntligen upp, efter att ha hållt sig gömd, under alla dessa år, någonstans "In a galaxy, far, far, away ...
Ingen julbild i år men vi hamnade i samma tunnelbanevagn som Håkan, utan att han visste om det. God Jul & Gott Nytt År.