Heinz skjutsar igång årets julöl.
Mange hinner knappt sätta sig, innan han drar fram telefonen.
Benke lurar i hörnet.
Kenneth och Håkan.
Nu Håkan och Leifan.
Kenneth och Håkan igen.
Visslande.
Nu kom Peter också.
Leifan och Håkan i samtal.
Leifan.
Håkan.
Leifan och Håkan diskuterar, varför det inte blev några matbilder i år!
- Kompisar!
Peter, Mange och Heinz.
Lite fniss från andra sidan.
Där slank Benke med också.
Ett litet försök till selfie.
Mest Kenneth.
Benke i samtal med Peter.
Vi kommer inte ifrån, mobilflipprande, i år heller.
Nu har Heinz fått upp farten.
Vi packar ihop oss, så smått.
- Vi hämtar våra kläder, sent en torsdags kväll.
Vi avlutar som vanligt utanför.
Det var ingen som ville ta bild på oss ...
... så Benke försökte sig på, en groupie istället.
Den sista blev nog bäst.