Då kör vi igång festivalen.
- Du behöver inte visa upp passet, Mangus.
- Så här pigg blir var Roger i början.
Det var lika bra att fotografera av
garderobsbiljetten, man vet ju
inte vad som händer.
- Åh som vanligt, startade
vi med en korvbild.
- Som vanligt var det mest sprit
i det andra huset.
- Det blir mer och mer sprit för varje år.
- Den här ser bra ut!
- Men titta här!
Årets glas var riktigt fina
Här beställer vi av en av de få,
utställarna i det andra huset.
- En tvåa fick den, för den
var ganska blaskig.
- Jaa, inte var den värd mer, inte!
Avdelningen, lite selfies.
Enligt Magnus, blev bilden ganska bra.
Vi fortsätter, nu i annan vinkel.
Man vet inte riktigt hur det går till.
- Den blev nog inte så bra.
- Helga, grannen dök upp.
Helga var där med Anna.
Tobbe, Helga & Anna.
Björne & Roger.
- Nu har vi flyttat oss
till den stora ölhallen.
Här kom nog kvällens favorit.
Vissa hade kvar i glaset.
Roger påkallde oss sin uppmärksamhet.
Det var något han ville visa.
Lägg detta bryggeri på minnet.
- Det blev även i år, mycket tid för eftertanke, eller?
- Hmm, nästa utställare var
inte någon favorit.
Suröl, Salty Surprise, en liten varning.
Roger kom i diskussion, angående
ölets temperatur nu & då.
2019 Stockholm Beer and Whisky Festival