- Men var är ölen?
- Man skulle tro man är på korvmässa ...
... eller olivmässa!
- Se där, skumpa! - Men var är Ronny & Rob?
- Men Aperol det fanns det!
Fint vin. - Nån som sett Ronny & Rob?
- Som sagt, korv!
- Mycket ost fanns det också!
- Äntligen, Heinz & Magnus och lite öl.
- Nu, så snackar dom!
- Intressant?
Där bakom disken fanns allt gott.
- Enligt Magnus, kvällens bästa!
- Det tyckte vi andra också!
Benke & Heinz stänger festivalen för i år.