Det är årets Sommaröl som dragit igång.
Mange.
Anders & André.
Lars hade cycklat/åkt båt.
Kenneth med den hemmagjorda mackan.
Heinz med chicken drumsticks.
Håkan dök upp.
Mange med salamin.
Peter med sin sallad.
Mange, Peter & Lars.
Kenneth, en utslagen Heinz & Håkan.
Benke.
Håkan.
Mange & Peter.
Kenneth & Heinz.
Mätta grabbar.
Anders, André, Mange, Peter och Lars.
En invasiv kanadagås.
Anders, Benke & André.
Benke lyssnar in.
Håkan tackar för sig.
Kenneth & Heinz sträcker ut.
Det blev baugette över och Mange
kände att fåglarna borde få lite i magen.
Baugetten tog nästan slut.
Vi andra satt med ett leeende på läpparna
och beskådade det hela.
Dax att packa ihop.
Mange gjorde ett sista försök med baugetten.
Up and away!
Det blev ju en liten film på detta.
Som avslutning, försvann vissa in i buskarna.
Man träffade på en och annan där.
2024 Sommaröl Djurgården