Peter inledde kvällen med att ta en burgare.
Mange tog musslorna.
Ronny tog en skagen och en bira.
Anders dök upp, trots sin bröllopsdag och kollade genast efter en ny, god bira.
Anders och Peter i samtal.
Nu mår man som en "pjinsch"!!
Benke va mé och förgyllde tillvaron.
Anders påpekar bestämt, att det är sant.
Mange tog denna kväll, en väldigt konstnärlig bild.
Mange okonstlad.
Alla grabbarna på rad, nästan.
Benke och Anders.
Mmm, nu é man sådär lagom igen och där avslutar vi kvällen. Vi önskar alla en Glad Sommar!